Psie przygody – kradzież tamponu…

Pewnego słonecznego popołudnia siedziałam w fotelu i czytałam. Słyszałam kilka niepokojących dźwięków lecz byłam zbyt pochłonięta lekturą. Wtem zauważyłam mojego psa wychodzącego z łazienki. Widzę, że coś ukradła, dostrzegłam to od razu. Próbowała przemknąć obok mnie niezauważenie, ze wzrokiem mówiącym „nie, nie, zupełnie nic nie mam w pysku!”. Dobiegłam do niej krzycząc -WYPLUJ TO!- pies wzrokiem komunikuje mi- nic nie mam…-  Nie wierzę! WYPLUWAJ! – próbuje wyszarpać z jej pyska to, co tam ukrywa, jej szczęki ani drgną. – proszę wypluj! Nie możesz zjeść tamponu!!! – Po dłuższej chwili walki o zdobycz, pomyślałam, że coś jest nie tak. Rozumiem, że nie chce oddać tego co upolowała, ale zawsze po kilku prośbach jednak zwracała ukradziony przedmiot. Minę miała oczywiście zbitego psa (nigdy w to nie wierzcie!) wiec doszłam do wniosku, że ma szczękościsk! Tak! Ze stresu, który jej się udzielił podczas grabieży i mojego przejrzenia jej planów, dostała szczękościsku i ona po prostu nie może tego wypluć! I pewnie cierpi! (Co to będzie za wstyd prosić weterynarza o wydobycie zużytego tamponu z pyska psa…) Zmieniłam ton – Piesku mój, spokojnie, to niedługo przejdzie. Nie martw się.. – po serii zapewnień, że wszystko będzie dobrze, po wygłaskaniu psa, pies się rozpogodził. Pies pomyślał, że pogodziłam się z faktem grabieży i puszczam ją wolno. Wzrokiem odwzajemniła miłość i zaczęła oddalać się w stronę wyjścia do ogrodu, wesoło mieląc w pysku obiekt kradzieży. Oszukała mnie! Szczękościsk był udawany, a ja dałam się nabrać! Dopadłam ją ponownie, już teraz nie tak naiwna i odzyskałam co moje!
Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę tak zacięcie walczyć o zużyty tampon..

pointerpup

Wyżły mają specjalną konstrukcje oczu, pozwalającą bardziej udawać biedne, niewinne pieski niż jakiekolwiek inne rasy…

Jedna uwaga do wpisu “Psie przygody – kradzież tamponu…

Skomentuj

